Lagi-lagi Kueytiow Kungfu

Kali pertama mencuba menu Kueytiow Kungfu di sebuah restoran Thai kegemaran kami sekeluarga, dalam 2 tahun sudah jika tak silap perkiraan saya. Walaupun di restoran Thai, tapi ini adalah menu masakan cina. Ok. Kueytiow Kungfu. Cubaan pertama, mula jatuh cinta. Cinta pandang pertama gitu. Mulalah order menu yang sama setiap kali ke restoran tersebut atau restoran² lain juga. Saya peminat […]

» Read more

Sedapnya manisan dari Palestin

Salam bahagia, Entry ini sebagai menjawab kepada persoalan² pembaca/pengomen yang timbul untuk entry “Wordless Wednesday: Manisan dari Palestine”. Terima kasih atas respons kalian. Terbaik ;) Ada yang kata macam Pizza. Ada yang kata macam kuih tart nenas. Yang nak meleleh air liur pun ada! hehehe :p Okeh. Komen saya tentang manisan ni… Manis yang boleh tahan lagi untuk lidah orang […]

» Read more

Tutti Frutti ~ teringin nak pekena sekali sebelum bulan puasa

Salam wbt., Dasar mak buyung kan… apa² teringin kalau boleh semua nak kasi dapat. Opss… sayalah tu kot… tak kata orang lain yee…. Orang tua² kata, budak dalam perut yang nak makan, so si ibulah kena makankan bagi pihak si janin. Wallahua’lam… Ada jugak orang tua² kata, kalau tak dapat apa yang teringin tu, nanti si baby asik meleleh² air […]

» Read more
1 2 3 4 5 9