Nora Danish nak anak jadi seorang hafiz al-Quran

  Salam petang Jumaat . Wah seronok baca khabar berita macam ni tentang artis² kita tau . ^-^ Ye , Nora Danish pelakon drama Ana Lulu tu bercita² nak jadikan anak lelaki tunggalnya (buat masa ini) , Rayqal seorang hafiz al-quran seawal usia 4 tahun beb ! Bagus lahhh ada cita² murni macam tu yer … tapi cik Nora pun […]

» Read more

Si kecilku chakk !

  Salam sabtu . Wah tajuk dah copycat TV3 , karang kena saman baru tawu … ~ Sebenaunya entri ni langsung takde kena mengena dengan program Si Kecilku Chakk!  tu yer … jangan mare ~   Entri santai² je kali ni … berkisar tentang anak daraku sorang yang sahamnya tak jatuh² lagi tu …. ahakss ~   Si Izzah Munirah […]

» Read more

Port baru untuk anak-anak berekreasi

Salam bahagia . Diharap semuanya sihat belaka . Dah penat buat entri review , petang-petang ni perut pun dah kenyang , kita buat entri santai-santai jer . Layan pics ye kome . Dah lama nak story-mory pasal anak-anak tapi asik tertangguh aje . Karang sendiri menyesal tak rakamkan perkembangan anak-anak . Sape yang susah ? Mereka dan keluarga mereka ….. […]

» Read more

Kisah seorang Zaid “Wawa”

Tersebutlah kisah ………. (sila baca dengan nada bersyair ;p) Seorang budak ………….. bernama Muhammad Zaid ……………. Uh cukuplah tu baca dgn nada bersyair . Tak lalu teman nak ngabiskan satu entri ghope itu :p . Alkesahnye budak Zaid ni dah makin lah aktif . Songehnye pun dah bukan main banyak . Sebelum ni jenuh asik ‘memerap’ aje dengan saya . […]

» Read more
1 14 15 16 17 18 19