Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Category: klip video

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Lagi artis-artis dapat hidayah : Al-Mawlid & klip video Cahaya Seluruh Alam

  Salam Jumaat yang berbahagia lagi mulia … Alhamdulillah , syukur …. kedengaran ramai artis mendapat hidayah hari demi hari . Yang dulunye seksi-meksi , sekarang dah bertudung . Yang dulunya menyanyi/membikin muzik hip-hop , soul …. kini sudah menyanyi nasyid !   Siapa tak kenal dengan kumpulan Ruffedge , V.E dan Innuendo ? Saya…
Read more

Lirik dan klip video Sahabat Selamanya – Lagu tema Upin & Ipin

  Salam bertemu kembali . Ada yang rindu kat saya ke ? Atau tak perasan pun ‘ketiadaan’ saya semalam … ngeeee ~ Apa lagi kalau bukan salah satu masalah berhosting sendiri ni … tak cukup bandwidth … bukanlah masalah macammane , ‘bercinta’ la sikit kan nak kena keluar ongkosss …. $$$ . Dah upgrade ke…
Read more

Kalau Cinta Aliff Aziz & Joanna – Klip video dan lirik|Lagu tema drama Ana Lulu TV3

  Salam ceria . Rasanya lagu Kalau Cinta nyanyian Aliff Aziz featuring Joanna ni sedang hangat dimainkan di corong² radio , juga di kaca televisyen.Dan ianya tak lain tak bukan adalah lagu tema drama siaran TV3 , Ana Lulu .   Saya suka jugak dengar lagu ni sebab macam ceria je gitu . Terasa keanak-anakan…
Read more

Video klip Asma Allah – Sami Yusuff

  Salam semua !! Mood raya dah mari blom ?? Saya baru mari sikit2 ni . . sbb semalam dah start jalan2 shopping raya (walopun berpantang !!! haha) baju anak2 . . Aha…kami mcm biasa laa .. musti nak sedondon kannn . . tp tahun ni encik somi xmau beli baju raya katanya , sbb…
Read more

Video: Remaja German Masuk Islam Beramai-ramai

Video: Remaja German Masuk Islam Beramai-ramai LET’S WATCH THIS VIDEO SUBHANALLAH. . . Ini ialah entry pertama saya membabitkan video. Selamat menonton dan mendapat manfaat.