Percutian ke Kuching 2011 – Day 1

Salam bersua kembali . Terima kasih banyak-banyak kerana masih setia bersama Hanie di sini. Ewahhhh… dah macam DJ radio le pulok … Entry ini menyimpan 1001 jawapan untuk entri sebelumnya . Saspen ? Apa yang saspen sangat tu ? Apa kesudahannya ? Berjaya atau tidak ? Ok jom baca pelan-pelan rentetan kisah percutian family kami ke Kuching,Sarawak … Seperti yang […]

» Read more

Orang baru dah sampai (Part 2)

Salam semua. Apa khabar ? Sekejap betul masa berlalu. . Saya pulak dah masuk hari ke-15 (2 minggu) berpantang. Ok je alhamdulillah, badan pun semakin sihat. Hurm. . kalo aritu o9/09/09 tarikh yang cantek kann. . banyak olang cina ‘kifan’ maaa . . . kawen lorr… hehe. Kununnya bagi depa bunyi nombor 9 tu bermakna Forever = Berkekalan atau yg […]

» Read more

Orang baru dah sampai (Part 1)

Salam semua . Apa khabar ??? Rinduuuuu u all semua !! Hanie sihat alhamdulillah … Sihat org berpantang lah . . . kenalah jaga badan , pantang makan minum sikit utk kesihatan di masa akan datang kan . . . buat jelah sekadar yg termampu yer . Masuk ari ni dah pun hari ke-9 berpantang dan hari ke-16 dlm bulan […]

» Read more
1 11 12 13