5 Tips Membeli Sandals wanita

Salam wbt., Korang suka pakai sandal tak? Soalan untuk kaum wanita yer… yang lelaki, samada ibu/kakak/adik/isteri korang suka pakai sandal ke? Saya suka. Sebab ibu beranak kecil-kecil dan ramai macam saya ni mudah nak bergerak dengan sandal sahaja. Nak sarung pun tak makan masa yang lama. Sandals ni bahasa pasarnya SELIPAR… Nak moden, panggil SANDALS…  ^_^ Kalau selipar ni biasa […]

» Read more

Ikhtiar perbanyakkan susu badan dengan suplemen Ephyra

ephyra untuk ibu menyusu bayi

Salam wbt, Saya masih mempunyai anak kecil yang hak penyusuannya masih ada tempoh 6 bulan  lagi untuk disempurnakan, insyaAllah. Ketika pergi menunaikan haji, saya terpaksa menghentikan penyusuan buat sementara waktu. dan tanpa mengambil sebarang ubat. kerana tak mahu susu kering terus. cita-cita saya nak sambung menyusukan anak kecil saya kembalinya dari tanah suci. anak dah pandai berbotol ketika saya pulang […]

» Read more

Ephyra harga istimewa untuk pembaca blog ummihanie.com

Salam wbt.,   Bagi yang belum terdengar tentang Ephyra, sila baca entri ini terlebih dahulu; Ephyra idaman saya Testimoni Ephyra selepas 3 minggu pengambilan     kredit imej     Mungkin tak perlu lagi saya berbahas mengenai kebaikan² Ephyra yang sudah memikat hati ramai pengguna, termasuklah saya.   Harga offer terkini untuk set premium Ephyra 30 sachet ialah RM180. Biasanya […]

» Read more

AylaMyra untuk hilangkan parut dan cela di wajah

 Salam ceria. Wajah yang cantik, ayu, gojes tak menjamin tiadanya cela. Lagi-lagi orang yang berkulit cerah (eheeemmm..), cela di wajah memang akan mudah nampak. Ianya agak mengurangkan keyakinan diri. Untuk memiliki kulit wajah yang hampir sempurna, antara salah satu faktornya ialah tiada parut dan cela. Parut semua orang tahu kan? Parut jerawat contohnya. Akan membuatkan kulit wajah kehitam-hitaman atau keperang-perangan. […]

» Read more
1 2 3