Koleksi Selendang Terkini Wanita Menarik

selendang stella instant

Koleksi selendang terkini wanita menarik | Selendang, Tudung dan wanita Muslim itu amatlah sinonim. Bagi Muslimah, tudung adalah antara item penting buat mereka terutamanya apabila berada di luar rumah. Ini kerana mengikut tuntutan agama mereka memerlukan mereka menutup aurat dalam keadaan tertentu. Oleh itu tidak hairanlah jika dilihat pasaran Tudung/Selendang terkini semakin meluas kerana permintaan yang cukup tinggi dalam kalangan […]

» Read more

Selamat menjalani UPSR 2015

Salam wbt., Dedikasi khas buat anak sulungku, Nurul Hafizah a.k.a. Kakak dan rakan-rakan seperjuangan semuanya. Selamat menjalani UPSR 2015 pada hari ini, Selasa 8 September 2015. Hadapilah peperiksaan ini dengan penuh ketenangan dan keyakinan tinggi. Sudah berusaha, berdoa, kini bertawakkal. Cuba yang terbaik. Percubaan UPSR yang lalu Kakak agak terkejut dapat keputusan 3A 2B. Jangkaannya keputusan tidak sebaik itu untuk […]

» Read more

Satu hari nanti Najwa Latif jadi cikgu tadika

klip video najwa latif satu hari nanti

Satu hari nanti Najwa Latif jadi cikgu tadika | Korang tak tahu cerita lagi ke Najwa Latif dah ada profesyen baru iaitu cikgu tadika yang comel. Haha… betullah tak tipu kan… Tak caya cuba tengok video klip ni;   Kan betul…. :) Incoming search terms:lirik lagu satu hari nanti (11)lirik lagu satu hari nanti najwa (10)lokasi video klip najwa latif […]

» Read more

Ikhtiar perbanyakkan susu badan dengan suplemen Ephyra

ephyra untuk ibu menyusu bayi

Salam wbt, Saya masih mempunyai anak kecil yang hak penyusuannya masih ada tempoh 6 bulan  lagi untuk disempurnakan, insyaAllah. Ketika pergi menunaikan haji, saya terpaksa menghentikan penyusuan buat sementara waktu. dan tanpa mengambil sebarang ubat. kerana tak mahu susu kering terus. cita-cita saya nak sambung menyusukan anak kecil saya kembalinya dari tanah suci. anak dah pandai berbotol ketika saya pulang […]

» Read more

Roti Nan Cheese Leleh sekali rasa pasti nak lagi

rizq arabic cafe

Salam wbt., Minggu lepas pergi ke restoran RIZQ Arabic Cafe di taman perumahan bersebelahan sahaja… Taman Pekaka, Nibong Tebal. Dah lama nak menjejak ke sini akan tetapi masa mencemburui. Ada peluang je, zasss menyerbu gitu. Berhampiran pintu masuk, ternampak signboard NAN CHEESE LELEH. Terus teringin nak order. Taraaa…. Order siappp… Perut pun sudah lapar, Bismillahhh….. tayang roti nan cheese dengan […]

» Read more
1 2 3 4 5 46