Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Cara Untuk Mengenalpasti Laman Web Israel Laknatullah

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Cara Untuk Mengenalpasti Laman Web Israel Laknatullah

BAGAIMANA INGIN TAHU SESEBUAH WEB ITU MILIK ISRAEL LAKNATULLAH ???

Begini caranya. Mudah sahaja….
Download Netcraft Toolbar. Dan install addon ni pada Firefox @ IE dan akan wujud satu benda menyerupai…

Di situ akan tertera dari mana asalnya sesebuah laman web tersebut. Semoga posting ini dapat membantu anda . Terima kasih kerana membaca . =)

 

24 Responses

  1. Ummi Hanie says:

    >u r welcome …dah try download ker ?

  2. >Ic..Thanks 4 sharing,Hanie..Udah d/load blm try jelg..

  3. Ummi Hanie says:

    >okeh sis… welcomesis ni mmg efektif ler

  4. hans says:

    >owh…memang efektif betul

  5. hans says:

    >facebook tu israel punya kah?

  6. Ummi Hanie says:

    >hmm..dgr kata cam tu le Hansownernye Mark Zuckerberg , seorg Yahudi

  7. hans says:

    >itula pasalhaihyahudi nih bijakdia cipta benda yg buat manusia addictedtu la susah tu

  8. penaberkala says:

    >salah satu strategi diorang hans

  9. hans says:

    >itula pasalnih blogspot orang mana yer cipta?

  10. Ummi Hanie says:

    >blogspot ni den x tau lagik sape..silelah meng'gugel'kan diri …

  11. penaberkala says:

    >dh google,xjumpa punsape jumpa tlg bgtautp blogspot best kaneasier compared to wordpress

  12. hans says:

    >hahahahaitulahkalau blogspot pun yahudi terima jer lahlagipun antara yahudi tu yg jahatnya zionismasih ada lagi yahudi yg baik cuma xbanyak

  13. xyncaholic says:

    >thanks..tips yg bagus..leh la boikot web israel pas nih..tp facebook tu kan nye israel nye kan??

  14. hans says:

    >xyncaholis : ar ar…facebook tu israel punya

  15. penaberkala says:

    >aah,ak pun tau pasal nih..tp still guna facebook, ish3

  16. >Kaum Yahudi kaum yg paling jahat..Mereka suka berdusta & paling tdk boleh dipercayai..Sbb tu lh Adolf Hitler yg kejam tu bila jumpa je org Yahudi trs di pancungnye kepala org Yahudi Laknatullah tu..

  17. >''masih ada lagi yahudi yg baik cuma xbanyak'Yup btl,Hans..X semua org Yahudi tu x baik cuma tu lah ada segelintir yg mmg perangai..Na'uzubillah..Tgk je lh ape jd di Palestine tu..

  18. kucinghitam says:

    untuk chrome xda ka

  19. Banyak sebenarnya web seharian yang kita gunakan dihostkan di Israel

  20. syamila says:

    info yg bagus…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *