Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #08 : Berjubah tetapi telanjang

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #08 : Berjubah tetapi telanjang

 

 

 

 jubah seksi

 

 

 

jubah seksi

 

 

*Kredit (baca penjelasan penuh di sini)

 

Incoming search terms:

 

14 Responses

  1. mama pipie says:

    hohoho seramnye tgk gambo tu hanie.
    mama pipie ada entri terbaru… jom baca Kami pergi kenduri kahwin Ashraf Muslim & DayanaMy Profile

  2. iEyLa says:

    sama2 kita bermuhasabah…
    iEyLa ada entri terbaru… jom baca SIAPA NAK KUPON LRT PERCUMA??My Profile

  3. puanbee says:

    hoho hanie.. malu ler.. ekeke.. tapi memang ramai yg begitu sekarang ni . kalau ank dara tak berapa lah tapi kala bini org ..adeii buruk lak kan ..

  4. kakyong says:

    erkkkk… gambor memula tu… malu-malu.. sensor sikit… ;)
    kakyong ada entri terbaru… jom baca Kempen RM10 seorang–membantu sahabat yang memerlukanMy Profile

  5. Salam Yong,

    eh ngape tak sensor sikit puting tu? Ha’ah ya ada kaum kita pakai tutup sana, tutup sini tp ketat-sendat macam sarong ketupat, seksi abis!
    Kak Halima Mohkembara ada entri terbaru… jom baca Hanya Wanita dan Kekanak Jer Boleh Tonton Bola di Turki!My Profile

  6. puan kutu says:

    jubah sepatutnya longgar dan tak menampakkan susuk tubuh..tp jubah skang moden tak tentu hala.haha..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *