Baju kurung Bibah, Roseyatimah, Sarimah, Kalthum….

Teruja sekali melihat koleksi baju kurung rekaan Rizalman yang terbaru untuk ZALORA.

Nama-nama klasik digunakan, antaranya nama-nama aktres filem² zaman Allahyarham P.Ramlee.

Baju kurung Roseyatimah, Bibah, Sarimah, Kalthum, Latifah, Hashimah, Dara, dan lain².

Kreatif sekali.

Rizalman for Zalora

klik imej untuk ke laman Zalora

 

 


 

 

 

Shop New Products Online   ZALORA Malaysia   Brunei

klik imej untuk terus ke laman shopping Zalora

 

 

 

Biasalah harga macam tu… standard baju rekaan designer terkenal kan….

Tapi cik Bedah, cik Jemah dah dapat gaji + bonus raya nanti bolehlaaa menyimpan untuk shopping Baju Kurung Bibah sepasang ;)

 

Kalau nak yang design glamer tapi dengan harga mampu-milik, ZALIA sediakan untuk anda…

 

Shop New Products Online   ZALORA Malaysia Brunei

klik imej utk terus ke laman ZALORA

 

 

Cantiknyaaaa….. tergoda naluri kewanitaanku. ahaksss~

Saya kena pejam mata rapat² dari melihat baju² raya cantik ni sebabbbb…. awal² dah beli !

Dan dah cukup…. lebih dari cukup pulak tahun ni.

 

Jangan tak tahu, Diana Danielle pun ada koleksi baju raya di Zalora, hasil kerjasama dengan designer Melinda Looi.

Terbaikkk….

 

 

Get 10% Off Use Code AJUN10MY this May! No minimum spend [click!]

Get 15% Off Use Code AJUN15MY this May! RM 150 minimum spend [click!]

Dipersilakan untuk menggunakan KOD DISKAUN ZALORA ni ye….

Hanya valid untuk bulan Jun ’14. Cepat² guna ! :)

Banyak penjimatan dapat dibuat.

Incoming search terms:

8 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *