Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless wednesday #18 : Anak-anak berendam di Sedim

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless wednesday #18 : Anak-anak berendam di Sedim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Lanjutan dari entry : “Minggu yang sukar..

 

 

22 Responses

  1. iEyLa says:

    yes!!!zaid yg comey ade kt situ..hihi..

    pssstt: sg. sedim ni la ade water rafting kan kak??teringinnye nk g sne.. :)

  2. eus says:

    Wahhhhh… comelnya! sg. sedim ni area mne hanie? macam best jerk…

  3. fieda says:

    bestnyer berendam..

  4. dulu2 masa duk USM selalu gak gi mandi kat sedim dgn famili makcik, diorg duk Kulim masa tu. kdg2 weekend klu xtau nak gi mana, gi mandi manda kat Junjung Kulim tu…

    *tiba2 rindu masa2 kat USM*

  5. titan says:

    wahh..rajinnya berendamm..

  6. fasz says:

    ramai nye anak akak… best nye. >_< murah rezki akak.

  7. puan kutu says:

    hari tu berkubang dekat ulu paipmula2 igt nak g sedim,tp adk suestkan kt sana..sedimlg atas dr ulu paip..baru sekali pernah kesana.bawak anak2 mmg best berkubang..

  8. zie fauzi says:

    zie yg duk dekat ni pun tak pernah sampai lagi sedim.. percaya tak… byk kali dah rancang nak gi sana tp mesti tak jadi….

  9. Denaihati says:

    suka sangat anak2 main air, jeram ni xpernah sampai, jarang sampai kedah. macam menarik, yg pasti sejuk sangat kot

  10. kakyong says:

    amboi.. soleh & solehah nya anak2 hanie , nak masuk air pun masih dok berkopiah.. :)

    seronok dpt ke sungai.. lama jugak tak bawa anak2 ke sungai ni..

    • Ummi Hanie says:

      soleh solehah ke kkyong … amin , mudah2an lah …

      depa ni dah terbiasa mcm tu kkyong , nak jalan je mmg automatik cari kopiah/tudung sndiri , takyah suruh2 dah … ;)

      yer,seronok dpt cecah2 air sikit pun jadi ler … ummi nyer x kuasa nk salin2 baju :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *