Agenda Penting Datin Rosmah

Opsss…. !! Jangan speku (spekulasi) terlalu cepat yer! Tak pasal² kena tangkap polis pulak karang. Mintak simpang ~

Agenda penting Datin Rosmah Mansor weih. Tekojut den dapat emel, kunun²nya dari Datin Rosmah. Haihhh… mamat Afrika mana pulak dah pandai tulis emel SPAM dalam bahasa Melayu ni hah?

agenda pnting rosmah agenda pnting rosmah_2

Begitu skema dan teratur sekali ayat majmuk yang dibina, kan ? Syabass bettei…

agenda pnting rosmah_2

Hahadoii… pastu senang² je minta nombor akaun kita di penghujung ‘surat cinta’ ni. wadehelll. Ingat senang² ke kite nak bagi?

Plizzlah ye. Korang kalau dapat emel² yang sewaktu dan seangkatan dengan emel macam ni, jangan tergedik² nak reply bagai. Cari button delete ataupun kasi Junk je. Habis ceriter.

p.s: repekan di malam hari….

41 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *