Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Ada berani ?? ;)

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Ada berani ?? ;)

Salam bahagia lagi cerias semua !! Anybody miss me ? Owh perasann …. :p

Blog sudah mula naik bersawang walaupun keadaan internet sentiasa baik , takde masalah alhamdulillah cume empunya badan yang kehilangan sedikit mood untuk menghadap blog buat beberapa hari . Itu normal lah untuk seorang manusia kan ? Kalau robot mungkin konsisten je moodnye (eh robot mane ade mood daa…)

So saya memulakan balik aktiviti blogging dengan entri bergambar lagi buat ke sekian kalinya untuk ambik mood dulu . Bulehhh kannn ….. ;)

Anda ada berani buat aksi-aksi begini ?? ;)

Aksi2 manja bersama ‘anjing’ gituuu …. ;)

Betul la kan …. singa kan ke adik beradik anjing ? ;)

Eh belum abes , meh tengok lagi aksi2 berani mati seterusnya……

Ish … ishh … ishhh …. mera tak hengat mamat tu dengan ‘anjing2’ nyer …. Itu semua kuasa Allah , betul tak ? Allah nak lembutkan hati binatang tu , maka lembutlah hati dia , tak tergerak nak membaham manusia tu . Teringat pula kisah zaman Rasulullah S.A.W. dulu , yg mana sepupu baginda sendiri menghina baginda , maka ditimpa bala sehingga meragut nyawanya (Allah menghantar ‘anjing’ yakni seekor singa untuk membunuhnya) . Wallahua’lam .

Incoming search terms:

 

10 Responses

  1. lin azlina says:

    lin pny blog pun bersawang jugak…malas2 jer skang ni nk ngadap laptop

  2. nza says:

    berani la kalu singa tu toys…hi…..

  3. D_08 says:

    Assalamualaikum Yong Ummi Hanie…
    erkk…….errr…errr…awok pikio 2 – 3 kali sbelom nak buat macam ni…
    tapi ye le…die udah biase…….takde masalah pade dieee punnn

    • Ummi Hanie says:

      w’salam yop D nye…
      gitule org dah profesional kan….tp kalau dah sampei ajal,jinak2 singa tu buleh jadi tibe2 garang/lapor…terus ngappp..haihhh nauzubillah !

  4. Hisyam says:

    Sekali kena ngap terus K.O, besar betul singa dia.

  5. puanbee says:

    tak berani lah nis..heee takut woo dia ngap nanti naya ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *