Ada berani ?? ;)

Salam bahagia lagi cerias semua !! Anybody miss me ? Owh perasann …. :p

Blog sudah mula naik bersawang walaupun keadaan internet sentiasa baik , takde masalah alhamdulillah cume empunya badan yang kehilangan sedikit mood untuk menghadap blog buat beberapa hari . Itu normal lah untuk seorang manusia kan ? Kalau robot mungkin konsisten je moodnye (eh robot mane ade mood daa…)

So saya memulakan balik aktiviti blogging dengan entri bergambar lagi buat ke sekian kalinya untuk ambik mood dulu . Bulehhh kannn ….. ;)

Anda ada berani buat aksi-aksi begini ?? ;)

Aksi2 manja bersama ‘anjing’ gituuu …. ;)

Betul la kan …. singa kan ke adik beradik anjing ? ;)

Eh belum abes , meh tengok lagi aksi2 berani mati seterusnya……

Ish … ishh … ishhh …. mera tak hengat mamat tu dengan ‘anjing2’ nyer …. Itu semua kuasa Allah , betul tak ? Allah nak lembutkan hati binatang tu , maka lembutlah hati dia , tak tergerak nak membaham manusia tu . Teringat pula kisah zaman Rasulullah S.A.W. dulu , yg mana sepupu baginda sendiri menghina baginda , maka ditimpa bala sehingga meragut nyawanya (Allah menghantar ‘anjing’ yakni seekor singa untuk membunuhnya) . Wallahua’lam .

Incoming search terms:

10 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *