Beli iPhone 6 menggunakan rebat RM200. wow bestnye!

Salam bahagia, Saya dan suami pencinta produk Apple. Bukan nak membangga diri pun… peranti iPhone pun kebanyakan beli yang second jer… hewhew~ Kini dah keluar iPhone 6. Bigger than bigger. Tengok kat Lazada, harga iPhone 6 bermula dari RM2299 – iPhone 6 16GB Grey. Harga asalnya RM2727. Banyak penjimatan, bukan? ;) Jangan LUPA ! Ada REBAT RM200 di situ. Silalah guna ya. […]

» Read more

Pertama kali wajah terpampang di suratkhabar Malaysia

Assalamualaikum & Salam bahagia, Tajuk terus-terang gitu. Seterang lampu suluh bernyala di bilik yang gelap gelita. Haha… Pertama kali wajah terpampang di suratkhabar Malaysia… Tentulah ada sedikit jaki, kan? Harian Metro pula tu. Tapi, Ini semua ‘kerja’ encik suami yang menghantar artikel haji beserta gambar kami berdua di Madinah kepada wartawan Metro tersebut. Makanya redho sajalah… Ada terdetik la sedikit […]

» Read more

Si dia tidak mahu lepaskanku lagi

Salam wbt., Siapakah si dia? Jejaka tampan berkaca mata rayban? Atau jejaka berkopiah dan berjanggut keperang-perangan? ehem… itu sudah pasti :) Akan tetapi si dia dalam ‘drama bersiri’ ini ialah si bayi lelaki comel yang sudah pun genap berumur setahun tanggal Oktober ’14 yang lalu… Kesian anak kecil ni kena tinggal hampir 50 hari. Moga-moga dia membesar menjadi anak soleh […]

» Read more
1 2