Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Month: November 2014

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Beli iPhone 6 menggunakan rebat RM200. wow bestnye!

Salam bahagia, Saya dan suami pencinta produk Apple. Bukan nak membangga diri pun… peranti iPhone pun kebanyakan beli yang second jer… hewhew~ Kini dah keluar iPhone 6. Bigger than bigger. Tengok kat Lazada, harga iPhone 6 bermula dari RM2299 – iPhone 6 16GB Grey. Harga asalnya RM2727. Banyak penjimatan, bukan? ;) Jangan LUPA ! Ada REBAT RM200…
Read more

Infografik: Bajet 2015

Belanjawan @ Bajet 2015 sudah diumumkan…. Moga memberi manfaat menyeluruh. Mata ni automatik memandang ke arah BR1M, walaupun tak layak menerima. Dan syukur, bantuan persekolahan RM100 masih diteruskan. Terima kasih.         -imej kredit

Pertama kali wajah terpampang di suratkhabar Malaysia

Assalamualaikum & Salam bahagia, Tajuk terus-terang gitu. Seterang lampu suluh bernyala di bilik yang gelap gelita. Haha… Pertama kali wajah terpampang di suratkhabar Malaysia… Tentulah ada sedikit jaki, kan? Harian Metro pula tu. Tapi, Ini semua ‘kerja’ encik suami yang menghantar artikel haji beserta gambar kami berdua di Madinah kepada wartawan Metro tersebut. Makanya redho…
Read more

Si dia tidak mahu lepaskanku lagi

Salam wbt., Siapakah si dia? Jejaka tampan berkaca mata rayban? Atau jejaka berkopiah dan berjanggut keperang-perangan? ehem… itu sudah pasti :) Akan tetapi si dia dalam ‘drama bersiri’ ini ialah si bayi lelaki comel yang sudah pun genap berumur setahun tanggal Oktober ’14 yang lalu… Kesian anak kecil ni kena tinggal hampir 50 hari. Moga-moga…
Read more

Top Komentator Mei hingga Oktober 2014

Salam wbt, Macam biasa, entri top komentator/pengomen yang digabung berbulan-bulan lamanya. Top Komentator Mei hingga September 2014. 6 bulan hokeh. Jangan marah ha… You all are the best. Terima kasih banyak-banyak. Kalau sudi hantar karya/artikel, jangan malu segan emel ke saya; ummihanie@hotmail.com *ada yang masih ‘berhutang’ artikel tau ;) Jika ada rezeki, entri bermanfaat lagi…
Read more