Perempuan paling comel di dunia ialah…

Salam, hai… Kadangkala geli hati, kadangkala rasa nak marah bagi penumbuk pun ada bila tengok keywords yang masuk ke dalam blog ni. Sesetengahnya sudah saya tapis di ruangan setting plugin SearchTerms tu. Kali ini timbul keyword atau lebih tepat, carian “perempuan paling comel di dunia” yang entah macammana boleh terdampar ke salah satu entri dalam blog ummihanie.com ni. Lawak pun […]

» Read more

Menunggu hari

Salam, Biasa dengar istilah “menunggu hari“? Mak saya selalu menyebut perkataan ini, saya tak pasti orang lain. Sama je kot.. maksud “menunggu hari” ni ialah wanita yang dah cukup 9 bulan kandungannya dan sedang menunggu masa/hari untuk melahirkan anak. Macam saya sekarang ni lah. Sudah 38 minggu kehamilan. Memang tak sabar dah rasa nak bersalin sebab badan sakit sana sini […]

» Read more
1 2 3 4