Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Month: February 2012

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

atom xda

Bila berangan nak pakai smartphone

Sebenarnya kepala saya ni tengah sarat dengan pelbagai benda. Biasalah tu kan, bukan saya seorang je begini, orang lain pun sama juga tapi tak bising² pun… ngeh3x~Maka untuk meringankan sikit kapasiti kesaratan dalam kepala ni, terhasillah idea untuk menaip entri ni. Smartphone @ telefon pintar. Semua orang mengidamkan gajet ini. Tinggal mampu dengan tak mampu…
Read more

[Gambar] Lisa dan Yusry sah suami isteri. Tahniah!

  Salam Jumaat. Pandai deme ambik berkat malam Jumaat yer… hikhikhik :p Apa² pun kita layan gambar pernikahan Yusry-Lisa malam tadi (Khamis,23 Februari/2012) di Ballroom Marriott Hotel Putrajaya.   Pasangan merpati dua sejoli Sama cantik sama padan…. Sungguh bahagia dapat bersatu, membuat ramai hati cemburu Duduk sopan sepasang pengantin, Berbisik-bisik di atas pelamin. Kucupan pertama seorang…
Read more

cloth diaper model

Cabaran memelihara alam sekitar

Salam ceria, assalamualaikum. Pehh tajuk tak boleh tahan. Sejak bila pulak saya jadi aktivis alam sekitar ni? :p Sebenarnya ada maksud tersirat juga di sebaliknya. Orang puteh kata, killing two birds with one stone. Betul ke ayat saya nih (kalau ada pakar bahasa inggeris kat sini) ? Iyelah, dunia yang kita diami selama ni dah…
Read more

nasi goreng ummi

Nasi goreng ummi – lanjutan

  Burp… alhamdulillah kenyang makan nasi goreng ummi. Simple saja nasi gorengnya. Sekadar ada ikan bilis, telur dan cubitan garam saja. Kelmarin masak cucur ummi. Sold out jugak. Puaslah bagi family makan apa yang mereka suka kan… ;) Nasi goreng ummi… saja suka-suki bagi nama je kan :p   Lepas makan, bakar kalori sikit dengan…
Read more