Bila berangan nak pakai smartphone

atom xda

Sebenarnya kepala saya ni tengah sarat dengan pelbagai benda. Biasalah tu kan, bukan saya seorang je begini, orang lain pun sama juga tapi tak bising² pun… ngeh3x~Maka untuk meringankan sikit kapasiti kesaratan dalam kepala ni, terhasillah idea untuk menaip entri ni. Smartphone @ telefon pintar. Semua orang mengidamkan gajet ini. Tinggal mampu dengan tak mampu je. Bertuah atau tidak saja. […]

» Read more

[Gambar] Lisa dan Yusry sah suami isteri. Tahniah!

  Salam Jumaat. Pandai deme ambik berkat malam Jumaat yer… hikhikhik :p Apa² pun kita layan gambar pernikahan Yusry-Lisa malam tadi (Khamis,23 Februari/2012) di Ballroom Marriott Hotel Putrajaya.   Pasangan merpati dua sejoli Sama cantik sama padan…. Sungguh bahagia dapat bersatu, membuat ramai hati cemburu Duduk sopan sepasang pengantin, Berbisik-bisik di atas pelamin. Kucupan pertama seorang suami, Buat si isteri yang […]

» Read more

Cabaran memelihara alam sekitar

cloth diaper model

Salam ceria, assalamualaikum. Pehh tajuk tak boleh tahan. Sejak bila pulak saya jadi aktivis alam sekitar ni? :p Sebenarnya ada maksud tersirat juga di sebaliknya. Orang puteh kata, killing two birds with one stone. Betul ke ayat saya nih (kalau ada pakar bahasa inggeris kat sini) ? Iyelah, dunia yang kita diami selama ni dah begitu usianya betul tak. Makin […]

» Read more

Nasi goreng ummi – lanjutan

nasi goreng ummi

  Burp… alhamdulillah kenyang makan nasi goreng ummi. Simple saja nasi gorengnya. Sekadar ada ikan bilis, telur dan cubitan garam saja. Kelmarin masak cucur ummi. Sold out jugak. Puaslah bagi family makan apa yang mereka suka kan… ;) Nasi goreng ummi… saja suka-suki bagi nama je kan :p   Lepas makan, bakar kalori sikit dengan mengemop lantai rumah. Lama juga […]

» Read more
1 2 3 6