Anakku Masuk Wad…

Bismillahirrahmanirrahim… Sekali lagi ku ‘menghilangkan diri’ di alam maya ni. Tak sangka ku kembali semula dengan coretan yang ada kaitan sangat rapat dengan entri sebelum ni. Hmmm… dalam entri sebelum ni saya baru je bercerita tentang kesihatan anak2, termasuklah kisah Si Izzah Munirah yang tak berapa sihat dan ceria keadaannya. Al-kisahnya pagi hari Kahmis minggu sudah saya semakin tak sedap […]

» Read more

Nenek bertanduk di dahi

LINLOU, China – Seorang nenek berumur 101 tahun, Zhang Ruifang mempunyai tanduk di dahi kirinya yang semakin panjang, lapor sebuah akhbar semalam. Ruifang memiliki tanduk sepanjang 6.1 sentimeter seperti yang terdapat pada kambing sejak tahun lalu. Apa yang lebih pelik lagi ialah terdapat tanda-tanda bahawa satu lagi tanduk akan muncul di dahi kanannya. hampir sukar nak percaya !!! Seorang anak […]

» Read more

Aku Bukan Ibu Yang Baik

20 tahun yang lalu saya melahirkan seorang bayi laki-laki, wajahnya comel tetapi nampak *****. Ali, suamiku memberinya nama Yusri. Semakin lama semakin nampak jelas bahawa anak ini memang agak terkebelakang. Saya berniat mahu memberikannya kepada orang lain saja supaya dijadikan budak atau pelayan bila besar nanti. Namun Ali mencegah niat buruk itu. Akhirnya terpaksa saya membesarkannya juga. Pada tahun kedua […]

» Read more

Orang baru dah sampai . . . Part 3 (Final)

Bismillahirrahmanirrahim . Ok lah utk siri FINAL yakni Part 3 (dah lame tertunggak weihhh!!) ni Hanie byk nk story pasal anak2 lah . Bagaimana ‘peel’ mereka bila dapat adik baru dan sebagainya . Zaid sekarang dah pun mencecah usia 6 bulan . Sat je babyku dah membesar ! Dah pandai naik walker bagai , dan dah nak tumbuh GIGI ! Alhamdulillah […]

» Read more