Video klip Asma Allah – Sami Yusuff

  Salam semua !! Mood raya dah mari blom ?? Saya baru mari sikit2 ni . . sbb semalam dah start jalan2 shopping raya (walopun berpantang !!! haha) baju anak2 . . Aha…kami mcm biasa laa .. musti nak sedondon kannn . . tp tahun ni encik somi xmau beli baju raya katanya , sbb baju melayu dia dah byk […]

» Read more

Orang baru dah sampai (Part 2)

Salam semua. Apa khabar ? Sekejap betul masa berlalu. . Saya pulak dah masuk hari ke-15 (2 minggu) berpantang. Ok je alhamdulillah, badan pun semakin sihat. Hurm. . kalo aritu o9/09/09 tarikh yang cantek kann. . banyak olang cina ‘kifan’ maaa . . . kawen lorr… hehe. Kununnya bagi depa bunyi nombor 9 tu bermakna Forever = Berkekalan atau yg […]

» Read more

Orang baru dah sampai (Part 1)

Salam semua . Apa khabar ??? Rinduuuuu u all semua !! Hanie sihat alhamdulillah … Sihat org berpantang lah . . . kenalah jaga badan , pantang makan minum sikit utk kesihatan di masa akan datang kan . . . buat jelah sekadar yg termampu yer . Masuk ari ni dah pun hari ke-9 berpantang dan hari ke-16 dlm bulan […]

» Read more